Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

MEDLEMSSIDER

ENDRING: Båtutsett 2021 foretas lørdag 24. april

Styret har besluttet at båtutsettet (som tidligere var annonsert til 1. mai) framskyndes til 24. april. Alle som har båter på land er iformert pr epost.

Årsmøte i 2021

Det annonserte årsmøtet (6. mars) må utsettes grunnet Covid19 smittefare!
Styret har håp om at møtet kan avholdes etter sommeren, og kan foreløpig antyde lørdag 28. august. som aktuell møtedato. Men vi er avhengig av å leie et akseptabelt lokale. (vårt klubbhus er neppe aktuelt). Sonderinger pågår.

Styret sendtr ut epost til ALLE medlemmer med relevant informasjon og dokumenter i saken den 26. februar d.å.

Medlemsmøte i MB
Pr 23. oktober 2020: Styret har siden i våres vurdert muligheten til å gjennomføre årsmøtet 2020 - del 2 (de saker som vi ikke fikk gjennomført i mars pga. "Covid19 restriksjoner"), kombinert med et medlemsmøte. Pr oktober er virussituasjonen i forverring. Styret ser derfor ingen realistisk mulighet til å gjennomføre et slikt møte - før vi evt. får gjennomført det planlagte ordinære årsmøtet 6. mars 2021.
Styret vil derfor i november sende ut et medlemsbrev til alle, der pågående saker og temaer vil bli orientert om. Det vil også oppfordre til å skriftlig melde inn saker til styret, og til årsmøtet.

Venteliste for fast plass pr september 2020

Venteliste pr 17. septemer 2020

Bryggefesten 6. juni
er avlyst.

Båtopptak og -utsett 2021 på Maritim
Båtutsettet er lørdag 1. mai 2021, alternativt 24/4. Epost sendes ut til berørte båteiere hvis endringer blir vedtatt.
Båtopptaket er lørdag 2. oktober 2021.
Merk kravene til båteierne.

Krav til båteiere ved båtopptak og -utsett

Dugnad

Informasjon om dugnader i 2020

Bryggefest
Styret har vurdert å holde bryggefest den 6. juni, men vi avventer intil nye råd/bestemmelser kommer fra myndighetene. Følg med, følg med .....

Bisettelse
Vårt medlem Tor Marius Wevang er desverre gått bort. Han ble bisatt i Bakkehaugen kirke fredag 24/4 kl 14. Maritim båtforening har kondolert, og sendt blomster.

Venteliste fast plass:
Venteliste pr 27. april 2020