Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

VINTEROPPLAG
er i tidsrommet oktober til og med april. Båtopptak/utsett blir nærmere bestemt og annonsert årlig. På land plasseres båtene etter anvisning fra opptaksleder. Båteiere er selv ansvarlig for opplagsutstyr og forsvarlig understøtting. Det skal til en hver tid være ryddig rundt/under båten. Båter i boblehavn får henvist plass av havnesjefen og kan bruke strømuttak tilsvarende plassnummer. Det er anledning til å bruke max 1000W pr. båtplass. Det er kun anledning til å dekke båten med presenning(er) i samme tidsrom som vinteropplaget (fra oktober til april). Ved helt spesielle anledninger kan det søkes styret om å få ha presenning liggende lenger, dog ikke lenger enn 15. mai. MB holder kompressoranlegget i gang når det er fare for at det kan legge seg is. Det er ikke anledning til å lage ytterligere hull i bobleslangen uten uttrykkelig avtale med styret/havnesjefen.

Priser for vinteropplag, se egen fane for *Priser og avgifter på oppslagsside for MB.

Båtutsett og båtopptak

Maritim båtforening har felles opptak og utsett av båter som skal i vinteropplag på land. Krav til båteier ved utsett og opptak er beskrevet i vedlegg nedenfor:

Krav til båteier ved opptak og utsett

Båtopptak høst 2023 vil bli lørdag 07. oktober kl. 08:00

Båtutsett vår 2024 vil bli lørdag 20. april kl.08:00